20 februari 2011

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

jag skulle ta med mig min familj och åka till frida i tyskland och hälsa på!
sen skulle jag ta med mig emil och åka utomlands, om det inte vore för hans hockey så skulle vi stanna där i flera veckor. sen skulle jag byta ut alla kläder i hela garderoben, och alla smycken, skor, jackor osv.. jag skulle köpa en egen lägenhet. jag skulle lägga undan mycket pengar som jag och emil ska ha när vi blir stora.
jag skulle också ge bort en summa till min familj. jag skulle köpa iphone 4, en systemkamera och en ny dator. mer kommer jag inte på :)

2 kommentarer:

  1. haha, jag trodde att du skrev,och så skulle jag inte ge en summa till min familj, haha!
    älskardig !

    SvaraRadera
  2. haha, där har du ju redan spenderat en miljon typ... vet du vad en lägenhet kostar fröken fräken? ;)

    SvaraRadera

tack! :)